Színészet
Mikor az ember gyerekelőadásban játszik, nem szabad megfeledkezni róla, hogy a jegyet a szülő vásárolta és fontos, hogy a kicsik és a felnőttek igényeit is kielégítsük. Fontos, hogy a szülők is kapjanak valamit, ami a gyerekeket nem zavarja, de ők is élvezik.
A színészet egyik legértékesebb adománya az, hogy nem ítélkezni kell, hanem fel kell fedezni magunkban azt a valamit, ami a dolgok érzelmi tudatosságával függ össze. A színészek olyan helyzetekbe kerülnek bele, amilyenekben korábban még nem volt részük, de azáltal, hogy eljátsszák azokat, végül igazából rátalálnak önmagukra. Mindennek az az eredménye, hogy amikor az ember befejez egy munkát, mélyebb tudatossággal kezd bele a következőbe.
A színészet nagy paradoxonja, hogy amikor megvan a fizikumunk, még nincs meg a lelkünk hozzá, mire pedig szellemileg megérünk, a roggyant testünk már nem alkalmas rá.
Ma dühöng a celebvilág. A valamirevaló képességű emberek, a régi művészek a világ legszerényebb emberei voltak. Nem lehetett nekik előre köszönni, mindig megelőztek minket. (...) Az, hogy most valamelyik celeb benne van egy műsorban, és ezért azt sem tudja, hogy üljön a nagyképűségtől, elképzelhetetlen lett volna régen. Minél nagyobb művész volt valaki, annál szerényebb volt.
Azért színészkedek, mert egyedül ilyenkor tudom, hogy ki vagyok. Nincs semmi kétség. Minden le van írva.
Amikor valakire azt mondod, "korábbi gyereksztár", akár azt is mondhatnád, "sikertelen gyereksztár".
Azért vagyok előadó, hogy adjak. Szeretetet, pozitív energiákat, hitet, erőt, reményt, bármit, amibe az emberek bele tudnak kapaszkodni, és ami jó érzéssel tölti el őket. Amivel többek lesznek, és úgy mennek haza, mintha a zsebükbe kaptak volna egy kis úti csomagot.
A közönség megérdemli, és fontos, hogy az embert is ismerje, ne csak az előadót.
Mindig örömteli meglepetés, ha valaki felismer, hiszen én csak végzem a munkám, fizetnek nekem, hogy színészkedjek, és ez önmagában is fantasztikus - eszembe sem szokott jutni, hogy az emberek meg is nézik, amit csinálok.
Ha az ember megőrzi a szívében a gyereket, akkor újra azzá tud válni, akár a színpadon is.
Egy egyszerű varázstrükk a színházban vagy a televízió képernyőjén képes a varázslatot társadalmi szélességű járvánnyá változtatni.