Média hatalma
Egy műsor soha semmiben senkit nem tud befolyásolni. Bizonyos dolgokat meg tud benne erősíteni. Mondjuk, maga szereti a macskát, és én csinálok egy macskaellenes műsort, ön engem utálni fog. Ha én macskaimádó műsort csinálok, akkor pedig mindazok, akik utálják a macskát, azt fogják mondani, hogy én egy barom vagyok. Nem hiszem, hogy a televízió, az újság, a rádió meg tud embereket változtatni.
A harag rossz tanácsadó. Ha felvállalod a harcot a médiával, biztos, hogy te veszítesz, és még a hidat is felégeted.
A mai gyerekek fogyasztókként jönnek a világra. Kezdettől fogva egy rendszer részei, amely teljes mértékben a gazdaságra koncentrál: a gyártásra, az exportra és a fogyasztásra. A reklám számára, amellyel - plakátokra nyomtatva vagy szemtelen jelmondatokba és vicces rövidfilmekbe csomagolva - találkozunk, nagyon sürgős, hogy a kicsinyeknek ízelítőt adjon a fogyasztói világból. A reklám szinte mindenütt jelen van, ezért gyakorol ilyen nagy hatást a gyerekekre. Újabb és újabb eszközöket és utakat, mind tökéletesebb manipulációs stratégiákat fedez fel, csak hogy elvarázsolhassa őket.
Nincs olyan illúzióm, hogy a megváltoztatás eszköze lehet a sajtó. De azt azért hosszútávfutó tollpörgetőként is hiszem, hogy a megmutatás és ráeszméltetés eszköze lehet.
Az orvosi hivatás első számú szabálya: "ne árts!" A politikusi hivatás első számú szabálya pedig: "minél hamarabb jelenj meg a televízióban!"
A tévé minden kocsmában olyan, mint a nap: meghatározza a vendégek tekintetének irányát, és azt is, miről beszélnek.
A sajtó is olyan, akár egy hegy - magasra tudja emelni az embert, és le is tudja ejteni a mélybe.
Egy jó távcső ezerszeresére tud felnagyítani egy sztárt, de egy jó újságíró még ezen is túltesz.
Aki elsőként robbantja a sztorit, az határozza meg, miként tárgyalják és értelmezik.