Üzleti siker
Minden üzleti vállalkozás aranyszabályai ugyanazok: higgadtan felmért koncepció, jó menedzsment, elégedett ügyfél, fogyasztó és motivált munkavállalók.
Minden vezető arra koncentrál, hogy megtalálja a helyes tervet. Értekezleteket tartanak, vitatkoznak, aggódnak, minden energiájukat "a helyes terv" kidolgozásába ölik. Pedig adott esetben valójában öt helyes terv van. Sokféle út vezet a sikerhez. Az igazi kérdés az, hogy miként veszed rá az embereket arra, hogy megtegyék mindazt, ami a terv sikeres megvalósításához szükséges. Ezen a ponton dől el, hogy nyersz vagy veszítesz. Az emberi tényező a legfontosabb.
A sikeres emberek tisztában vannak a fontossági sorrendekkel. Náluk a kockázatvállalás az első, a biztonság pedig a második helyen. Ők tudják, hogy kitartó, kreatív és intelligens kockázatvállalás idővel az elképzelhető legnagyobb biztonságot nyújtja.
A sikernek több fontos tényezője van: jó termék, kidolgozott üzleti terv, jó ergonómia, vonzó design, stabil programozás, ügyes marketing és egy adag szerencse.
Ahhoz, hogy elindulhass a gazdagság felé vezető úton, elég, ha a termékeid és a szolgáltatásaid csak 10%-al jobbak, mint a versenytársaidé.
Minden sikeres vállalkozásnak három emberre van szüksége - egy álmodóra, egy üzletemberre és egy gazdagemberre.
Sikeres üzletmenet láttán mindig gondolj arra, hogy valaki egyszer lépett egy merészet!
Némelykor szerencsének, némelykor meg cselfogásnak köszönhető a nagy vállalkozások szerencsés kimenetele.
Ha valami sikeres, azt dobjuk fel a futószalagra. Mindig hányjunk rá néhány lapáttal több ingerületet, és tömjük le a torkokon! Ha már okádnak tőle, mesmeg szétnézünk, és kerítünk valami más szériázhatót.