A profilkép az első, ami a potenciális jelölteknek szembeötlik, és ettől függ, milyen lesz az első benyomás. Természetes tehát, hogy mindenki igyekszik a legjobb oldalát mutatni és megragadni a figyelmet valamivel. De vajon mivel? Erre kereste a választ a Dating Scout reprezentatív kutatása.
Hogyan mutatkoznak be a férfiak?
A 35 év alatti korosztályra jellemző a leginkább, hogy olyan képet tesz fel, amelyen sporttevékenységet folytat, és sokan szívesen mutogatják értékes tulajdonaikat is, például az autójukat, hogy így vonzóbbnak, férfiasabbnak tűnjenek. A 35–44 évesek körében a tulajdon helyett a szellemi szaktudás jelenik meg értékként, például a zenei tehetség, illetve azok a jellemzők, amelyek az elköteleződési hajlandóságot mutatják. A 45–54 éves korosztály leginkább a lazasággal és az életművészettel igyekszik kitűnni, például pálmafák, hajnali égbolt előtt. 55 év felett a férfiak leginkább egészséges életmódjukat szeretnék szemléltetni, így például maratoni futásukról, úszás közben készült fotókkal jelennek meg.
Nők sündisznóval
A 18–24 éves korosztályban sok a fürdőruhás, miniszoknyás és pompomlányos fotó, amiben nem sok meglepő van, viszont ennél furcsább, hogy a hölgyek előszeretettel mutatkoznak sündisznókkal a profilképeken. A 25–34 éves korosztályban a nőies, gyakran szaténruhák és az elegáns kézitáskák uralkodnak, emellett a nők koszorúslányfotókkal céloznak arra, hogy hosszabb távú kapcsolatot keresnek. A 35–44-es korcsoportban az egyediség és stílusosság lép előtérbe, emellett sportolós és utazós képeket lehet találni elsősorban. A 45–54 éves korosztályban feltűnő a cowboykalapok és karácsonyi kiegészítők jelenléte, a sporttevékenységek közül az úszás, a testépítés, a vitorlázás és a futás a legnépszerűbbek. Az 55 éves és ennél idősebb korosztályban az ételek, a család és a háziállatok kerülnek a fókuszba, de nem ritkák a múzeumok és a művészfotók sem.
Forrás: ridikul.hu